Kamis, 02 September 2010

Tilu - Ku Bukan Aku

16.47 Posted by: オフラリー, 3 comments



weh weh weh bagusny lagu satu ni!mantap gilak dah 12jam lagu ni terus lah ^^n..kekekeke..barusan tinggal d sini dah dgr lagu lagu..jadilah bagus jugak..bagus yee? mungkin agak menusuk kena hati dikit ke!!kekekkee ^^n dari pada di luar ..penat sangat lah .. media media bermusuh musuh . cak ap be lah.. !tapi baru kali ni aku dengar langsung suka lagu..pertama tu dengar makan kot KLCC ..macam dah kenal lamee tuuu..kekeke..nak cari makan bertemu perempuan !! siapalah ? kekeke dia orang vocal Tilu band..! -_-" oyeeeeeee..tak tahu lah aku kalau tu vocal tilu..eleleleleee..baru sempat donloat ehh yang punya lagu di 4shared mili jugak -_-" sunguh kecik nean dunia ni..yang belum tau jingok dulu perhatikan band satu ne dak nyesal lah.. cek kidot dot tedot dot..uhh tak jelas aku ni..kekekeke


TILU - KU BUKAN AKU


Ku Bukan Aku

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu
Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku
Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul
Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu



baru satu ni tau lagu di tempat ni !!! nantilah tambah tambah ! aku nak nyanyi dulu wooiii..kekekekee ^^n


3 Berkata:

Anonim mengatakan... Reply

ril lagu dari mana ini ?

Anonim mengatakan... Reply

:pertamax LOL

オフラリー mengatakan... Reply

@Anonim:ini lagu malay grub band..hehe

Posting Komentar

Related Posts with Thumbnails