Selasa, 05 Oktober 2010

twitter ramai Jepun tapi aku tak paham

02.15 Posted by: オフラリー, 1 comments

Yahh percumah Ramai macam ni ! kalau tak mengerti apa yang dia orang katakan ..
tapi apa boleh buat memang salah aku .. kenapa pakai bahasa jepang atau mata aku sipit kecil begini ... jadi mungkin orang pikir aku adalah orang jepang padahal aku adalah orang indo keturunan korea (serius kata mama aku ayah kakek keturunan sana ) yang cuma bisa bahasa jepang sedikit..kalau mau liat coba masuk twitter aku

setiap apa yang aku posting mereka menjawab nya memakai bahasa jepang ! aiss aku mau jawab apa coba.

tapi kebanyakan yang follow aku di twitter semua promo ! katalain nya perdagangan .. HAHAHA tak tau lah kenapa.kalau nak jual ke aku percumah lah kan aku tak mengerti bahsa jepun yang susah mana lagi tak ada duit !

mungkin suatu saat yang ada follow aku bisa ajak aku ke jepang aku mau bertemu LARUKU atau the Gazette Band fav yang selalu aku indam - idam kan..

ayoooo JEPUN follow aku yang banyak kasih aku duit ! HAHAHA aku mahu !! iassss tak mungkin lah kaleee


1 Berkata:

asumeru_miyake mengatakan... Reply

私は日本人です!

Posting Komentar

Related Posts with Thumbnails